Puan vermedi·184 syf.····Okunma: 07 Haziran 2020 04:41 Öncelikle siz değerli okuyuculara bu kitabı neden bu kadar uzun sürede okuduğumu anlatmak isterim..
Şeker portakalının ilk kısmını okuduğumda aşırı keyif aldım resmen kitabın içerisinde bir yerlerde geziniyordum bu çok hoşuma gitti yavaş yavaş okumaya çaba göstererek hemen bitmemesini istedim ve odamda bu kitaba başlarken bu kitabın bende daha kalıcı izinin olması için deniz kenarına gidip okumaya başladım bir kısmını deniz kenarında dalga seslerinin eşliğinde okuduktan sonra ertesi gün gülhane parkına gidip çimenlere uzanıp kuş seslerini dinlerken okumaya devam ettim derken rutin işlerimi de aksatmamak adına kitabı azar azar okuyup bitmesini geciktiriyordum bir kaç gün böyle devam etti ama şunu belirtmek isterim ki Şeker portakalı kitabından herkesin kendisine çıkarabileceği dersler vardır. Mesela ben ilerde çocuklarımla konuşurken, onlara yaklaşım ve davranış biçimimde aşırı dikkat etmem gerektiğinin üstünde daha sık durulmasını insanların hayalgücüne saygı duyulmasını her ne olursa olsun iyilik ile yaklaşılması gerektiğini anladım tabii daha önceden de biliyordum bunları ama şimdi daha iyi anladım.
Özetle bu kitabı okumak isteyenler, Zézéyi tanıyın çoooook seveceksiniz . Gözlerinden öpüyorum Zéze :)