Lise zamanında öğretmenimizin okumamız için seçtiği bir kitaptı ve yazarın kalemiyle ilk tanışmam oldu kitabı defalarca okuduğumu belirtmek isterim. Orada ki güzel kalan insanlar beni çok etkilemişti ve o kitabı okurken hep şunu dedim iyi insanlar iyi ki var. Çok güzel bir kitaptı kütüphanemin en değerli kitaplarından biri de bu oldu.