·222 syf.····Okunma: 09 Haziran 2020 11:31 Yazar; bir kimsenin ne olduğunu, neye sahip olduğunu ve neyi temsil ettiğini kitapta bölümler halinde ifade etmiş. Her bir bölüm kendi içerisinde farkındalıklarla dolu ve çok faydalı.
İnsan dünyaya geldiğinde, belirli bir olgunluğa ulaştığında biraz sorgulamacı ve anlam arayıcı olması gerekir diye düşünüyorum. Sadece bize öğretilen ya da gösterilenlerle yetinmemeli, öğretilenleri bile sorgulamalı ve körü körüne inanmamalıyız.
Kitap, bu bakış açısını kazanmamız için itici bir güç.
Son iki bölüm ise; en çok keyif almış olduğum kısımlar ve kitabın ikinci yarısı gibi düşünülebilir. Öğütler, özdeyişler ve farkındalık üzerine yoğunlaşılmış. Özellikle bu bölümleri özümseyerek tekrar tekrar okuyabilirim.
Kitap felsefe sevenleri değil, tüm insanlığı ilgilendiriyor. Beğenerek okuyabileceğiniz bir kitap.