Videomdan sonra Dostoyevski’yi kronolojik olarak okumaya başlayan okurları görünce çok seviniyorum ve birilerinin hayatlarına dokunabildiğimi hissettiriyor bu. Hayatlarımız çok kısa ve bu kısa hayatları olabildiğince bilinçli, zaman kaybetmeden geçirmeyi öğrenmemiz gerek bence.
Dostoyevski’nin erken dönem eserlerinden beklentiniz düşük olsun çünkü sürgünden sonra ister istemez uçmaya başlıyorsunuz onla birlikte. Dedikleriniz ve atıfınız için çok teşekkür ederim, keyifli okumalar dilerim.