·64 syf.····Okunma: 04 Haziran 2020 14:31 Kitap gayet güzeldi .Eğer Jack london'ın kitaplarından hoşlanmıyorsanız veya anlamıyorsanız ,bunun nedeni ilk okuduğunuz klasikler arasında Jack London'ın olmamasıdır.Çünkü benim ilk okuduğum klasiklerden bir tanesi Jack London'ın Beyaz Diş adlı kitabıydı. Ve bu nedenle ben London kitapları okurken zevk alırım ama eğer siz daha önce London okumadıysanız ilkolarak bununla başlamak doğru olmaz. Kitaba çok sürükleyici diyemem ama London'ın büyük bir hayranı iseniz gerçekten sürükleyici ve altını çizebileceğiniz yerler neredeyse 50-60 sayfalık bir kitaba göre oldukça fazla bence.