Gecenin Hikayesi-Aylema-
6/10
·480 syf.··
2020 30. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 11 Haziran 2020 02:00
Kitapta o kadar çok Maya’nın düşüncelerini okuyoruz ki artık bıktım. Düşüncelerinin sonunun hep Doruk karakterine çıkması beni ayrı sinirlendirdi. Çoğu kişi gibi Doruk ve Maya karakterlerinden nefret ediyorum. Bence Doruk Maya’yı kullanıyor. Kitabın başlarında kendisi sevdiğini belli etmemesine rağmen Maya’nın hep kendisine olan sevgisini göstermesini istiyor. Ayrıca Doruk, Maya’nın kuzeni Dila ile sevgili ve Doruk ile Maya sürekli sevgili gibi davranıyorlar yani bi öpüşmedikleri kalmıştı. Fetih karakterini tabii ki de sevdim. Kötü bir karakter olmasına rağmen samimi ve dürüst biriydi ve bu özellikleri onu kitaptaki çoğu karakterden daha iyi yapıyordu. Ayrıca yine kötü karakterlerden olan Pars da dürüstlüğü ve espri yeteneğiyle sevdiğim karakterlerdendi. Kitapta yer alan Soğuklar/Avcılar ayrımından benim tarafım soğuklardı. Kendi yarattıkları bir türden korkup baş edemeyen insanlardı bana göre avcılar. Maya soğukları küçümsediğinde çok sinirleniyordum. Soğukların kralı Ayaz da kitabın başlarında çok sevdiğim bir karakter olmasına rağmen sonlara doğru kitapta az yer almasından dolayı benim için etkinliğini yitirdi. Maya her Doruk’tan bahsettikçe kafasına vurasım geldi cidden okuduğun en aptal ve kendine saygısı olmayan karakter. Aslında Maya güçlü bir kız ve ben güçlü kadın karakterlere bayılırım. Fakat ondaki Doruk takıntısı beni kanser edecekti resmen. Bu durumu aşktan öte bir durum olarak adlandırsa da bana göre bu bağımlılık. Sadece Doruk sürekli yanında olduğu için onu sevdiğini sanıyor. Yani kendisini sürekli bırakan, kendisine ihanet eden hatta kuzeniyle sevgili olan birisine hala körü körüne güvenip bağlı kalabiliyor. Doruk da sürekli Maya tarafından sevilmek istediği için buna tepki göstermiyor ve ben buna daha fazla sinirleniyorum. Kitabın çoğunda Maya, onun düşünceleri ve Doruk’u okumamıza rağmen güzel bir kitaptı. Serinin diğer kitaplarında umarım daha fazla Doruk okumam yoksa kusacağım. Bir ara ciddi ciddi kitapta Doruk isminin geçtiği her yeri saymayı düşündüm ama sakinleştim. Bir sayfada Doruk ismi geçmediği zaman her şeyden şüpheleniyordum, yeniden Doruk’u görünce “Heh tamam Maya hala aptal, sorun yok” diyordum kendi kendime. Tüm bunlara rağmen serinin diğer kitaplarını her ihtimale karşı alıp bir şans vereceğim. Artık güçlü bir Maya okumak istiyorum.
Edebiyat
Gecenin Hikayesi - AylemaN. G. Kabal · Ephesus Yayınları · 20203,456 okunma
·
28 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.