·163 syf.····Okunma: 11 Haziran 2020 10:27 Hüzünlü bir aşk hikayesi. Ne desem bilemiyorum... Tesiri kalıyor üzerinizde ve bu, yazarın kaleminin, dili kullanış şeklinin ne kadar başarılı olduğunu gösteriyor bence. Çünkü kitapta geçen olay bellidir; belki basittir, normaldir, hayattan bir kesittir ve ancak başarılı bir yazar bu kesiti gözünüzde canlandırmakla bırakmaz, size karakterin tüm hislerini yaşatır. Aynı zamanda kelimelere dökemediğiniz hisler orada yazılmıştır ve okuduğunuzda iliklerinize kadar kendi anılarınızı hissedersiniz. Ben bu kitapta sayfalarca "ben" gördüm. Çok çok başarılı