·136 syf.··Beğendi
···Okunma: 10 Haziran 2020 21:12 Kitap aynı zamanlarda, birbirine yakın yerlerde yaşayan insanların öykülerden oluşuyor. Şehirler arası bir yolculuk sırasında küçük bir ilçeden geçerken yol kenarındaki evlerin camlarından yansıyan ışıkları görür "Acaba bu evlerde kimler yaşıyor, nasıl hikayeleri hayatları var?" diye düşünürdüm. Bu öyküler sanki bu soruya bir cevap gibi oldu. Anadolu'nun belirli bir yerinde yaşayan farklı farklı kimselerin kısmen birbirine dokunan genelde hüzünlü öyküleri. İçimin sıkıldığı çok üzüldüğüm anlar da oldu, ufakta olsa kendimden parçalar bulduğum ve çevremdeki insanları gördüğüm de. Yazarının kalemine sağlık.