Kalemi,yalınlığı,akıcılığı neredeyse mükemmel bir yazar ama içerik o kadar boş ki,neredeyse hiçbirşey katmadı bana,sadece evlenme merakı,birbirlerinin arkasından gıybet yapma,zengin ve statülü bir kocayı kaptırmama,ilk başta reddedenim ama sonra aşık olur evlenirim kafası,kadınlara verilen değerin köleler kadar leş olduğu bir dönem olduğunu düşünüyorum çünkü tek statü kazanabilecekleri durum varlıklı bir koca bulma dönemi gibi geldi bana