es

@muhibb
Yüzündeki kırgınlık çocukluktan mı kalma
Şiir
··1 alıntı·
38 Gösterim
3 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Aslında yani burası dünya işte burası bu kadar cok-da şey etmemek lazım be kardeşim.🏳🙋‍♂️
es
Gönderi Sahibi
Eyvallah..
Gece gece yazılmaz lakin bi kaçtır sizi takip ediyorum.cok melankoliksiniz yaw.(diyeceksiniz niye yazdiniz) valla ablacim ole geldi sanki bana.
es
Gönderi Sahibi
Yaşadıklarımız ağır geliyor abi yapcak bişey yok ya biz de böyleyiz nasip :)