Puan vermedi·112 syf.··Beğendi
···Okunma: 16 Haziran 2020 14:33 Bu kitap benim için her zaman özel bir yerdedir. 8 yaşındayken, hayatımda ilk defa baştan sona okuyup bitirdiğim ilk kitaptır. O günden bugüne defalarca okudum. Neredeyse her okuyuşumda dizimde o sızıyı ben de hissettim. Okurken yazarın dilinden mi yoksa başka bir sebepten mi bilmiyorum aşırı bir empati duygusuyla kendimi ana karakterle bütünleşmiş hissederek okuyorum. Ne okusam diye düşünenler için kısa, bir günde okunacak güzel bir romandır.