Sıkıcıydı biraz, ama Tesla'yı hiç de küçümsenmeyecek derecede iyi anlatmıştı. Yazarın hafif muzip bir dili var. Belki kurgu olsa daha renkli olaylarla canlandırılabilirdi. Ama sürekli bir şeyler icat edip, parasının peşine düşmeyen bir mucitin, ilginçlikten gittikçe uzaklaşan yalnızlığı da ancak bu kadar anlatılabilirdi, sanırım.