Okudum bitti
Kitabı okurken bir arkadaş edindim diyebilirim. O da tabii ki oblomov çok çok iyiydi gerçekten. Son 50 sayfayı biraz yavaş okusam da 17 günde bitirmiş oldum. Her tembellik yapmak istediğimde Oblomov'u hatırlayacağım. okumak isteyenler hiç ertelemesin. Keyifli okumalar diliyorum. OblomovIvan Turgenyev