·133 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Haziran 2020 06:30 Kitabı okumayı bir süre ertelemiştim.Tiyatro olduğu için biraz gözüm korkmuştu ama şimdi çok pişmanım keşke daha önce okusaydım.
Konusunu bilmeyen yoktur diye düşünüyorum.İki düşman aileden birbirine aşık olan iki genci anlatıyor.
Altını çizeceğiniz çok cümle var.Kitap benim için ayrı bir değer kazandı.Herkesin okuması gereken bir kitap.