·290 syf.····Okunma: 19 Haziran 2020 23:21 Kitabın az okunmuş olmasının en büyük sebebini açıkça dile getirmek gerekirse insanımızın modayı takip edip, tembelliklerinden dolayı devinen önyargılarına yenik düşmesidir. Bizde çünkü ayıp olmasın diye yahut övünmek maksadıyla anlayan anlamayan herkesin adeta ağzına sakız olmuş eserler okunur ya da yarım bırakılır. Bunlar da tesadüfen yazarların en son eserlerindendir. Sabredenlerden ve kronolojik okumaya devam edenlerden biri olarak diyebilirimki bu eser okunmalı. Bu eser, Dostoyevski'nin gizli hazinelerinden biri. Bu eser varya sokakta karşılaştığınız insanların yüzde yetmişini anlatan yazıt. Bu eser; ezilmişlerin bozulmuş ahlak kavramlarının absürdlüğünü anlatan nadide anlamlı bir başyapıt. Çeviri kısmına gelirsek Nihal Yalaza Taluy der susarım. Tek kelimeyle şahane. İyi okumalar dilerim.