Yazarın gulyabani, peri gibi saçma ve boş inançlara tabi olan insanların duygularının ve bedeninin sömürülerek nasıl istismar edilidğini anlattığı bir kitaptı. Dili sade, anlatım sürükleyici. Edebi değeri anlatımına yansımış, İçerik bütünüyle "sahtekarlık". Okunabilir çok da tavsiye ederim diyemem.