Eskisi kadar özlemiyorum seni, Ve ağlamıyorum, olur olmadık zamanlarda... Adının geçtiği cümlellerde, gözlerim dolmuyor.. Yokluğunun takvimini tutmuyorum artık. Biraz yorgunum... Biraz kırgın... Biraz da kirletti sensizlik beni. Nasıl iyi olunur, henüz öğrenemedim ama, "İyiyimler" yamaladım dilime... Özdemir Asaf 👌🏻
Şiir
·1 alıntı·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.