·68 syf.····Okunma: 21 Haziran 2020 00:35 Aşk denildiğinde hep bir durup düşünürüz zaten. Burada da bir nevi platonik bir aşk söz konusu. Hani körü körüne deriz ya aynen öyle. Dışardan bakıldığında ne yapıyorsun ya abartma saçmalama gibi yorumlar yaparız böyle kapılıp gitmiş biri için. Ama kitapta o kişinin psikolojisinden düşünüp okuduğunuzda resmen ağlıyorsunuz.