Polisiye ve gizem seven herkesin beğeneceğine eminim. Kesinlikle okunmalı.
Filmini izlemeyen arkadaşlarım varsa eğer bu kitabı okumadan izlemesinler çünkü çok çok daha detaylı ve güzel. Grange her zamanki akıcı ve diyaloglarla süslü anlatımını süper bir şekilde bu kitapta kullanıyor.