Bu serinin en vasat kitabı olmasının yanı sıra Roland ile tanışmak için büyük bir fırsat. Eğer ki bu kitabı okursanız serinin devamı su gibi akıp gidecek sakın unutmayın. Stephen King'in bana göre başyapıtı olan bu seriyi bu kitap yüzünden okumaktan vazgeçen çok insandan biri olmayın derim.
Tavsiye edilir.