·368 syf.··Beğendi
···Okunma: 22 Haziran 2020 17:03 Kitap gerçekten çok iyiydi. Tabii ki de illa herkesin okuması gereken bir kitap değil ama büyük oranda macera dolu bir kitaptı ve kelimelerle insanın bağını o kadar iyi anlatıyordu ki bazen günlük hayatta kullandığımız ve önemsemediğimiz ve bazen ağzımızdan çıkması çok basit olan bir kelimenin bile aslında yokluğunda ne kadar önemli olduğunu anlamamızı sağlayan bir kitapta aynı zamanda.