·68 syf.··Beğendi
···Okunma: 23 Haziran 2020 03:27 Bir çırpıda biten muhteşem ötesi bir kitap. En çok hoşuma giden ama bir o kadar da içimi burkan üzüntüye boğan bir Stefan Zweig eseri. Uzun zamandır böyle yüreğimi sızlatan bir kitap okumamıştım. Etkisini uzun süre üzerimden atamayağım kadar hüzünlü bir o kadar da güzel eser. İyi ki okumuşum.