Ilk okudugumda pek sevmedigim ( cunku pespese ayni tur okumustum) 2. Okumamda ise yazarin karamter coklugunu basarili bi sekilde işlemesi dunyamizla harmanlanmasi konularin birbiryle baglantisi ve herseyi bilen Nïx karakterinin entellektuel yapisi beni kendine hayran birakti . Ve seriyi severek okuyorum