Stefan Zweig'ın psikoloji çözümlemesine hayranım. Karakter siz oluyorsunuz ve her şeyi yaşayan, hisseden sanki sizsiniz. Karakterimizin bir gemi yolculuğunda karşılaştığı tuhaf bir insanla arasında geçen bir sohbet, dolayısıyla olaylar silsilesi bizi bekliyor. Ancak en çok şaşırdığım nokta, Zewig'ın her defasında nasıl bu kadar özgün kurgular yazabildiği. Yazarı veya durum hikayelerini seviyorsanız mutlaka okumanızı öneririm.