Beyza
@umranbeyza · 6yıl
Takip Et
"...Beni anlamıyorlardı zararı yok. Zaten beni daha kimler anlamadı..."
1000Kitap
Korkuyu Beklerken
Oğuz Atay
29 beğeni
·
2 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
B e r r a
Ben anlıyorum bana aşıksın
7
Beyza
Gönderi Sahibi
Herkesin sana aşık olduğu gibi bende sana aşığım doğru anlamışsın
2
Gizle