"...Beni anlamıyorlardı zararı yok. Zaten beni daha kimler anlamadı..."
1000Kitap
·
2 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Ben anlıyorum bana aşıksın
Beyza
Gönderi Sahibi
Herkesin sana aşık olduğu gibi bende sana aşığım doğru anlamışsın