Büşş
@Hypatiaaaa · 6yıl
Takip Et
5/10
·
115 syf.
·
Kitabı okudu
·
2020 1. kitabı
Akıcı bi dili olsa da, konu yetersiz ve eksikti. Betimlemeler güzeldi fakat çoğunlukla sıkıcıydı. Kitaptan bi diyalog: -Beni düşünme benim ömrüm böyle geçti, nereye gidiceksin? -bilmiyorum -iyi.. Bilmemek en iyisi Kitabı özetler nitelikteydi bence
Edebiyat
Uzun Hikâye
Mustafa Kutlu · Dergâh Yayınları · 2023
45,6bin okunma
21 beğeni
·
50 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap