·544 syf.··Beğendi
···Okunma: 25 Haziran 2020 18:04 Kitap ikinci dünya savaşı sırasında Almanların Fransa'yı işgal etmeleriyle başlayan ve iki kız kardeşin yaşam mücadelelerini konu alan harika bir kitap. İnsan bu tür kitapları okuyunca yeryüzünde ne kadar çok kötülük olduğunu düşünüyor. İlk elime aldığımda açıkçası daha çok bir aşk romanı olduğunu düşünmüştüm. Ama okuyunca sizi o kadar çok sürüklüyor ve etkiliyor ki elinizden bırakamıyorsunuz. Bitirdikten sonra da etkisinden kurtulamıyorsunuz.
Bence imkanınız varken hemen okuyun.