Bu nasıl bir sarsıntı. Ac kalma korkusunu iliklerime kadar hissettim. Sanki onca yükü ben indirip tekrar yukledim. o kamyonu ben sürdüm ,"yer demir gök bakır" kitabinda da boyle hissetmiştim Anne beni benden aldı, duruşu muhteşemdi. Çelik gibi sinirleri vardı. Neyse bunun arkasından sonu isyan ve devrim olan bir kitap okumak yüklenen negatif enerjiyi alır benden umarım.