Puan vermedi·724 syf.··Beğendi
···Okunma: 28 Haziran 2020 14:12 İyi bir şeyler yazmayı çok isterdim ama maalesef yazamayacağım. Kitap okuma alışkanlığı oluşmamış bir insanı kitaptan soğutan bir romandı. Ne okudum ne anladım bilmiyorum. Yaklaşık 100 sayfa kadar bir bölümde noktalama işaretleri yoktu. Olaylar, kişiler, bölümler kopuk kopuktu. Ama şunu da eklemeden edemeyeceğim kitaptan bazı cümleleri al yeni bir roman yazarsın o derece dolu ve güzeldi. Tavsiye edemiyorum maalesef. Üzgünüm..