·256 syf.··Beğendi
···Okunma: 09 Haziran 2020 21:01 Nereden başlayacağımı inanın hiç bilmiyorum. Kitabın tesirinden hala çıkmış değilim. Kitapta hayatta atladığımız bir çok noktaya değinmiş. Aslında hayatta birçok şeyi kendi irademiz ve isteğimizle yapmamıza rağmen bir nedene bağlamak zorunda kalıyoruz ya hani işte bunun şeytan olduğunu düşünüyoruz. İşte işlerin aslında öyle olmadığını açık bir şekilde anlatan harika bir kitap. İyi ki okumuşum seni geç bile kaldığımı düşünmekteyim.