3/10
·200 syf.··
2019 354. kitabı
Adını çok beğendiğim ve okuyunca hayal kırıklığına uğradım bir roman. Olay örgüsü, anlatımı, karakterleri zorla biraraya getirilmiş gibi roman bir türlü sizi etkisine almıyor. Aslında duygu yoğunluğunun cok olacağını düşünmüştüm ama duygularda güzel aktarılamamış ve roman sonunda da bir belirsizlik var. Bir dönem çok popüler olması sanırım yazarın popülerğinden kaynaklanmış.
Git Kendini Çok SevdirmedenTuna Kiremitçi · Kırmızı Kedi Yayınevi · 20133,978 okunma
·
3 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.