Adını çok beğendiğim ve okuyunca hayal kırıklığına uğradım bir roman. Olay örgüsü, anlatımı, karakterleri zorla biraraya getirilmiş gibi roman bir türlü sizi etkisine almıyor. Aslında duygu yoğunluğunun cok olacağını düşünmüştüm ama duygularda güzel aktarılamamış ve roman sonunda da bir belirsizlik var. Bir dönem çok popüler olması sanırım yazarın popülerğinden kaynaklanmış.