Maksim Gorki çok iyi bir yazar ve bu biyografi kitabını ne kadar övsem az kalır. Akıcı ve sade anlatımı ile harika bir kitap. Mümkünse çok yoğun olmadığınız bir zamanda okuyun ki benim gibi aklınız sürekli kitapta kalmasın. Sürükleyici bir kitap olduğundan gün boyu kafama takılıp durdu her gün.
Bir çocuğun yaşadıkları: şiddet, korku, üzüntü, yas, nefret, öfke, sevgi. Kocaman hayatınızda yaşayabileceğiniz birçok olaya küçük yaşamında yer veren bir çocuk. En çok da şiddet! Okurken dişlerimi sıkmaktan çenelerimin ağrıdığını fark ettim. Etkileyici! Henüz okumamış olanlar mutlaka okuyun derim.
ÇocukluğumMaksim Gorki · İş Bankası Kültür Yayınları · 201419,6bin okunma