·160 syf.··Beğendi
···Okunma: 29 Haziran 2020 22:56 Başından sonuna kadar ilgiyle ve merakla okuduğum bu kitap daha çeyreğine gelmeden en sevdiğim kitaplar arasına girdi. Ve okurken emindim sonuna kadar aynı şekilde beni etkileyeceğinden. Hikayenin içindeki tarihi,dini ve kültürel öğeler hiç sırıtmıyor. Hatta birlikte daha akıcı;bilmediğim o kadar çok şey öğrendim ki ama yaşanılanların gerçek olduğunu öğrenmek yıkıcı oluyor ki öyle tahmin edeliyırsunuz daha önce de savaş tarihi okuduysanız çünkü zulümler ve acılar hep aynı Ve anlamak mümkün değil.