Serinin ilk kitabı. İndirimden çok ucuza aldığım ve türü fantastik olduğundan, beğenmem diye önyargılı olduğum kitaplardandı. Dozu iyi ayarlanmazsa, fantastik kurgu sevmiyorum ama bunda o sınır iyiydi. Tabi arada ufak saçmalamalar yok değildi ama okadar kusura göz yumarım :)) Dili akıcıydı fakat çok hızlı okunabilen kitaplardan da değildi. Olayları iyice anlayabilmek ve o farklı ortamın hayalini kurabilmek için ister istemez yavaşlıyorsunuz. Sonuç olarak iyiki almışım, iyiki okumuşum dediğim kitaplardandı. Şuan 2. Kitaba geçiyorum. Tek üzüldüğüm seri 3 kitaplıkmış ve henüz 3. Kitap basılmamış :(