Dünyadaki savaş, entrika, ekonomik dengeler ve bu dengeler arasında kimi zaman yitirilmiş bir hayatın bir başka zaman diliminde yeniden soluk buluşunu gözler önüne sermektedir.
Şibumi, yazarın kitapları arasındaki benim ilk deneyimim oldu.
Oldukça sade bir anlatımı tercih eden yazarın mizahı oldukça kuvvetli. Betimlemeleri boğucu değil. Ağır kitaplar arasında tatlı bir mola değerinde. Serin bir yaz ikindisi oturulup okunası. Ya da soğuk bir kış kahve eşliğinde okunulası...