·331 syf.··Beğendi
···Okunma: 30 Haziran 2020 23:59 Kesinlikle olağanüstü bir beynin meydana getirdiği bir başyapıt. Kitabın başından sonuna kadar okuduğunuz her kelime iliklerinize kadar işliyor. O kadar çarpıcı ki kitap.. Bazi yerleri okurken tüylerim diken diken oldu. Birden meydana gelen körlük çok hızlı bir şekilde salgın haline geliyor ve insanoğlunun bununla baş etmeye çalışması.. Daha sonra bunu başaramayıp nasıl da insanlıktan uzak bir hale geldiği adım adım işleniyor ve bu gerçekler tokat gibi suratınıza çarpıyor. Bir kadın olarak kitabı okumak çok daha zordu bence. Uzun bir sürü etkisinden çıkamayacağım bir kitap kesinlikle. Türünün en iyi kitaplarından biri bence. Saramago'nun da kalemi çok güçlü gerçekten , aldığı ödül de bunu destekler nitelikte zaten. Herkese okumayı tavsiye ederim. Keyifli okumalar