"Yemin ederim, ben deliyim. Deli olduğumu kabul ediyorum."
7/10
·198 syf.··
Beğendi
·
2020 99. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 02 Temmuz 2020 09:05
"Bir kitabı okuyup bitirdiğiniz zaman, bunu yazan keşke çok yakın bir arkadaşım olsaydı da, canım her istediğinde onu telefonla arayıp konuşabilseydim diyorsanız, o kitap bence gerçekten iyidir." Kitaptaki en sevdiğim cümlelerden biri. Kitapla ilgili çok fazla eleştiri okuduğum için kitabı koruma gereği duyuyorum :) Kitap günlük konuşma diliyle aktarıldığı için oldukça samimi ve diğer kitaplara nazaran bir o kadar da içten geldi bana. Tabi yine bu sebeple de birçok eleştiriye maruz kalmış; edebi bir eser olmadığı ve konuşma tarzından hoşlanılmadığı gibi... Ben eleştirilere rağmen kitabı okudum ve pişman olmadım. 'Çavdar Tarlasında Çocuklar' genel olarak ergenlik döneminde kendini toplumdan soyutlayan ve iç dünyası ile çatışan kahramanımızın hayatını konu alıyor. Sıradanlıktan uzak ve samimi bir kitap okumak isteyen herkese tavsiye ederim.
Edebiyat
Çavdar Tarlasında ÇocuklarJ. D. Salinger · Yapı Kredi Yayınları · 202171,3bin okunma
·
90 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Uzun zamandır çok merak ettiğim ama okuyup okumama arasında kararsız kaldığım bir kitaptı. Bu yorumdan sonra okuyup o samimiyeti ben de görmek istiyorum 😊
Ceren
Gönderi Sahibi
Okumana vesile olduğuma çok sevindim, umarım memnun kalırsın :)