·510 syf.····Okunma: 01 Şubat 2019 21:57 Kanımca mükemmel bir roman lakin pişman olduğum bir husus varki o da bu eserle yirmibir yaşında tanışmamdır. Sevdiğim dizilerden biri olan Ezel'in hikayesinin esinlenildiği esermiş meğerse. Acilen bir nüsha edinip okumanızı öneririm yanlız naçizane önerim D&R dan ısmarlamak yerine(korona önlemlerini alıp) kadıköyde bir sahafta yaprakları sararmış nüshayı bulmak size hem okuma zevki hemde tarihi bir malumat okuyormuş mutluluğu verebilir. Bir diğer hususta nüshayı sizden önce okuyan insanların bıraktığı izler, ne diyebilirim ki! Çok şey anlatır o izler, hayal deryasında bulursunuz kendinizi... Saygılarımla