Puan vermedi·448 syf.····Okunma: 04 Temmuz 2020 15:19 Hiç bu kadar kötü çeviri dili olan kitap okumamıştım. Yine de sonuna kadar sabırla okumayı sürdürdüm. Başka çevirilerine de göz atmak gerekebilir. Yer yer şiirsel bir dil kullanılınca çeviri zorluğu ister istemez devreye giriyor. En çok alıntı yaptığım kitaplardan biri olmasına rağmen pek de keyifle okudum diyemem.
Nietzsche'yi ilk defa okuyordum ve aşinalık kazanmak istiyordum. Bu bakımdan iyi oldu. İlya yayınlarından değil fakat diğer yayınlardan okunabilir.