kelimeler ve şeyler programında bahsedilince radarıma almıştım kitabı. öykü okumaya mesafemi kapatmak için çok iyi bir okumaydı. öykülerin ayrı ayrı ve birlikteyken akışını sevdim. mehmet fatih özbey’in üslubunu kendime yakın buldum. tuhaf durumlar ama hayatın içinden kareler ile doluydu öyküler. ve iki gündür kızılay’da buraya bakarlar panolarını her gördüğümde öyküyü tekrar yaşadım. öykülerin ayrımını yapmak istediğimden değil ama zaman çizelgesi ve ritim en sevdiklerimden oldu.
öyküde yeni soluklar arayanlara duyurulur sevgi okuyucular.
instagram.com/p/CCQxx5SpNey/?...