Teknolojinin gözümüze sokulduğu, çocukların tablet ve telefonlarla YouTube'a mahkum edildiği, küçükken sessiz, sakin olsun dediğimiz çocuğun büyüdüğünde girişken, konuşkan, kendini rahatlıkla ifade eden bireyler olmasını bekliyoruz. Ne yazık ki çocuklara değer verilmediği aşikar. Çocuk neyi neden yapıyor, bunu bilmemekle beraber onları sürekli dışlıyoruz. Sosyal medyada çocuğuyla ilgilendiği anları paylaşan insanların gerçek yüzleri ne yazık ki içler acısı. Çocuk diyoruz evet ama aslında bir insanın karakterini şekillendiriyoruz. Bunu yaparken de ne kadar bilinçli olursak o denli sağlam karakterde ve ahlakta bireyler yetiştireceğiz. Kitabı bugün okuma niyetinde değildim aslında. İlk sayfasına bir göz atayım dedim nasıl bitti anlamadım. Dili fazlasıyla akıcı ve anlaşılır. En sevdiğim kısmı her bölümün sonundaki "soru-yorum" yazıları oldu. Tüm anne babaların ve çocuk gelişimi alanı ile ilgilenen herkesin okuması gerektiği bir kitap. Sevgiyle kalın