Oğuz Atay'ın keşke ömrü vefa etseymiş de daha çok benzer eser yazsaymış dedirtecek güzellikte bir kitap. Hikmet'in buhranları, derdi, sıkıntısı çok şaşırtıcı bir şekilde beni daraltmadı tam aksine iyi geldi. Oğuz Atay’ın üslubunu çok sevdim. O ruhsal çözümlemeleri,zihin ve dil oyunları yolculuğuma müthiş keyif kattı.