·104 syf.··Beğendi
···Okunma: 08 Temmuz 2020 12:09 Franz Kafka'nın bu muhteşem eserini şahsımca geç okumuş olsam da şuan okumuş olmaktan büyük kıvanç duyuyorum. Eserde Kafka'nın kendisini Gregor Samsa adındaki karakter üzerinden ele alması ve kendi psikolojik durumunu bütün çıplaklığıyla anlatması eseri kesinlikle daha okunası kılıyor. Franz Kafka Dönüşüm' de kendi ailesi ile olan çatışmalarını da eserde işleyerek çektiği sıkıntıları yaşadığı zorlukları ve çileli hayatını gözler önüne seriyor. Severek okuduğum bu kitabı okumayan, elinin altında olup okumaya fırsat bulamayan herkese tavsiye ediyorum.
Keyifli okumalar.