·216 syf.··Beğendi
···Okunma: 15 Mayıs 2020 16:16 Lars Svendsen, oldukça anlaşılır bir dil ile çok fazla terminolojiye girmeden, özellikle de günümüz dünyasındaki insana ve insan ilişkilerine dair çok iyi bir psikolojik anlatı ortaya çıkarmış. Bilimsel temelli ama aynı zamanda güncel bir derleme diyebiliriz. İnsanlar neden yalnız? İnsanlar neden yalnızlığı tercih eder? İnsan ilişkilerindeki uyumsuzluğu ya da uyumu ne sağlar? Hangi insanlar yalnızdır? Yalnızlık, yalnızca tek olmak mıdır? Sorularını cevapladığı gibi size de hem kendi öz durumunuzu hem de çevrenizdeki insanları düşündürtür. Her gencin kesinlikle ve her insanın da okumasını önerebileceğimiz bir başucu eser olmaya aday diyebiliriz.