·59 syf.····Okunma: 13 Temmuz 2020 01:38 Genel itibariyle anlatılmak istenilen duyguyu sevdim. Yazarın üslubu insanı bayıyor. Küçük kıza or** demesi insanı çileden çıkartır. Daha güzel yazılabilirdi. Yazar, Osmanlı şairleri gibi sanki sözlükten kelimeleri bulup kitabın içine kondurmuş. Dediğim gibi konu güzel ama anlatım abartı, yorucu. Kısa bir kitap :)