Puan vermedi·196 syf.··
2020 49. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 13 Temmuz 2020 12:49
Şermin Yaşar'ın okuduğum ikinci kitabıydı; ilki ne kadar güldürdüyse bu da o kadar hüzünlendirdi. Hikayeler halktan, senden, benden. Sevdiği kadınla evleneceğim umuduyla özel olarak tasarlayıp yaptığı yatağı, onunla evleninceye kadar hiçbir yere kaldırmayan, satmayan mobilyacı; sırf takı borçlarını toplamak için hiç haberleşmediği oğluna sahte gelinle düğün yapıp takılarını toplayan teyze; ikramiye çıktığında ilk iş olarak karısını boşamanın hayaliyle yaşayan fakat karısının talih kuşunun daha çabuk gelmesiyle kendisi terk edilen abi... ve niceleri var bu öykü kitabında. Ayrıca öykülerin sonu hep bi Şermin Yaşar zıpırlığıyla bitti.Okuması hoş bir kitaptı.
Gelirken Ekmek AlŞermin Yaşar · Doğan Kitap · 20259,8bin okunma
·
4 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.