Bu kitapla Fransa'ya gittim. Savaşın tam ortasındayım. Kocasının savaştan dönmesini bekleyen bu esnada kızını korumaya ve kocasına yaşanacak bir yer bırakmaya çalışan Vian'ı tanıdım. Sonra İsabelle'yı tanıdım. Hitlere boyun eğmeyen güçlü İsabelle...
Savaşı gördüm. Tahminimden çok daha kötü olan savaşı gördüm. İliklerime kadar hissettim. Savaşın korkunç belirsizliğini gördüm.
Krıstın Hannah yine hayatıma farklı bir bakış açısı kattı. Kitaplarını okumaya kıyamıyorum Krıstın!
TEŞEKKÜRLER KRISTIN HANNAH.
Bu yazıyı okuyan güzel insan! Sana sesleniyorum. Hemen okumaya başla. Sindire sindire ders çıkartarak ve dünyanın farklı yerlerindeki kadınları tanıyarak.
Kendimi savaştan çıkmış gibi hissediyorum. İleride bir gün bu kitabı alıp Paris sokaklarında dolaşacağım. Elimde bülbül pariste tekrar okuyup tekrar ağlayacağım. Kitapta geçen sokaklarda yürüyeceğim. İsabelle'nin yürüdüğü kaldırıma basacağım. Eyfel kulesine İsabelle'nin gözünden bakacağım.