Aslında Sarah Jio'u severim ama bu kitap beni tatmin etmedi. Yazar bu kitabı yazarken yeterli araştırmayı yapmamış gibi. Okurken" bu ne saçmalık" dediğim çok fazla yer vardı. İki farklı kadının hayatını anlatıyordu ama sanki iki aynı kadın gibiydi. Sarah Jio karakterlerden çok olaya önem veriyor. Keşke okumasaydım demedim fakat iyiki okumuşumda diyemiyorum.