Öncelikle çeviriyi pek beğenmedim. Anlasilmasi zor cumleler vardi. Akrabalik iliskilerini anlatan bir bolum vardi asla kim kimin neyi anlamanin imkani yoktuhicbir karakterle bag kuramadim zaten bas karakter disinda kitap boyu kalan kimse yok hic guzel degildi. Aslaaaa okuyup vaktinizi kaybetmeyin derim. Ben arka kapak okuyup almistim yorumlara bakmadan aldigim ilk ve son kitap.