Puan vermedi·160 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Temmuz 2020 12:50 Sabahattin Ali’nin okuduğum ilk kitabı 'Kürk Mantolu Madonna' ve sonrasında ise 'İçimizdeki Şeytan' kitabı idi. İkisi de birbirinden güzel bu iki kitaptan sonra 'Yeni Dünya ' kitabını da bitirmiş bulunuyorum. Bu kitap 13 öyküden oluşuyor ve hepsi de birbirinden sıcak , hayata dair öyküler. Sabahattin Ali’nin öykülerini okurken sanki Sait Faik Abasıyanık ,Ömer Seyfettin okuyormuşum gibi hayata dair yaşamlar sizde güzel hissiyatlar bırakıyor. Sabahattin Ali’i sevenler ve hiç başlamamış olanlara 'şiddetsiz ' önerimdir:)